עזה סטייל: צמוד למפקדה והטילים ישנים הילדים | צפו

    קובי פינקלר No Comments on עזה סטייל: צמוד למפקדה והטילים ישנים הילדים | צפו

    נחשף: בבניין בלב שכונת המגורים 'שיח רדואן' בצפון רצועת עזה ובסמוך לבתי ספר, איתרו לוחמי צה״ל אתר לייצור ואיחסון כלי טייס מאוישים מרחוק ואמל״ח של חמאס. בבניין ניתן לראות חדרי מגורים וחדרי ילדים בסמוך לאתר האיחסון בו אותרו מטעני חבלה, חומרי נפץ ותוכניות מודיעיניות אופרטיביות של חמאס • צפו

    צילום: דובר צה"ל
    20:23
    02.05.24
    פנחס בן זיו No Comments on שרים וח"כים תוקפים את המינויים בצה"ל: "אין מנדט"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    צילום: דובר צה"ל

    לוחמי צה״ל איתרו אתר לייצור ואחסון אמצעי לחימה של ארגון הטרור חמאס בתוך בניין מגורים. דובר צה"ל מפרסם כי בבניין בלב שכונת המגורים 'שיח רדואן' בצפון רצועת עזה ובסמוך לבתי ספר, איתרו לוחמי צה״ל אתר לייצור ואיחסון כלי טייס מאוישים מרחוק ואמל״ח של ארגון הטרור חמאס. בבניין ניתן לראות חדרי מגורים וחדרי ילדים בסמוך לאתר האיחסון בו אותרו מטעני חבלה, חומרי נפץ ותוכניות אופרטיביות של ארגון הטרור חמאס.

    הבוקר פרסמנו ב'מהדורת הבוקר' עם איתי גדסי ויענקל'ה פרידמן כי כתוצאה מאיתור אותן מפקדות ומוצבי חמאס, יש מידע מודיעיני כללי היכן מוחזקים החטופים, שם משתדלים שלא לפעול. בצה"ל יודעים שהם לא כולם ביחד ושחלקם לא בחיים. גם המשפחות מעודכנות על כך.

    יודגש כי תפסו חומר מודיעיני עדכני כמו רשתות הקשר ואת מפות הבונקרים. יחיא סינוואר לא נמצא בפועל מתחת לבית חולים שיפאא', זה שם קוד למערכת תת קרקעית בבתי החולים ובשכונות הסמוכות. צה"ל במרחק 150 מטר משם. מקורות ערביים בעזה מדווחים כי בשעות הבוקר תקפו מטוסי חיל האוויר מבנים סמוכים לבית החולים שיפא

    כמו כן חשוב להבין כי רצועת עזה בותרה גם בתווך התת קרקעי זאת כדי שמחבלים לא יוכלו לעבור ממנהרה למנהרה.מוקדם יותר פורסם כי לאחר שעות לחימה רבות לוחמים מחטיבת הנח"ל ותוך כדי חיסול של עשרות מחבלים הצליחו כוחות נח"ל להשתלט על מוצב של חמאס בג'באליה.

    האזינו לראיון



    0 תגובות